نیلوفه‌ر..له‌ بیرت نه‌چـــێت..

نیلوفه‌ر..له‌ بیرت نه‌چیت..ده‌سه‌لاتی بونو به‌رده‌وامی ئه‌م گه‌ردونه‌ له‌ده‌ستی خودادایه‌،هه‌ر خۆی ئاگای له‌ ته‌واوی خورپه‌ی دلی به‌نده‌کانێتی
له‌ هانا بردنو گرتنه‌ به‌ر رێگه‌ی خوا به‌رده‌وام به‌ ..ئه‌و زاته‌ نزاو تکاکانی به‌نده‌یه‌کی راسگۆ ناگه‌رێنێته‌وه‌ ..ئه‌و هه‌رگیز تکای به‌نده‌کانی ره‌ت ناکاته‌وه‌
هه‌ر خۆی سه‌رچاوه‌ی ره‌حمه‌تو ئومێده‌..جا به‌نده‌که‌ی هه‌رچه‌ن تاوانی کردبێت ئه‌وه‌نده‌ به‌سه‌ ئه‌و به‌نده‌ به‌ په‌شیمانو په‌رۆشیه‌کی زۆره‌وه‌ ته‌وبه‌ بکاتو بگه‌رێته‌وه‌..چونکه‌ له‌ مه‌مله‌که‌تی ره‌حمه‌تی ئه‌ودا جێگه‌ بۆ هه‌موو به‌نده‌یه‌ک کراوه‌یه‌
ره‌حمه‌تو لێبورده‌یی ئه‌و هه‌موو دوروستکراوێکی له‌سایه‌ی خۆیدا حه‌واندۆته‌وه‌..


https://www.youtube.com/watch?v=oibF...=RDoibF67l1G9Y

by Awen shaswar via یانەی کوردکلیك
شكرا لك ولمرورك