به‌هجه‌ت یه‌حیا!!!!!!!

یاخیم وه‌ک جله‌ی هاوینان ته‌نها قژم وه‌ک سزتانه‌
ره‌نگی به‌فر عه‌یبی جیه‌ خۆمن هێشتا دڵم جوانه‌
سه‌یرم لێدێت گه‌رمی سینه‌م ئه‌و به‌فره‌ناتوێنێته‌وه‌
ره‌نگی به‌ناهه‌ق براوم له‌زه‌مه‌ن ناسه‌نێته‌وه‌


به‌هجه‌ت یه‌حیا


by are..A via یانەی کوردکلیك
شكرا لك ولمرورك