یانی وەک من و خۆت

ئازيزم
..بێم خؤشە بگەریتەوە سەر شێوازى خۆت يانى وەك خۆتبە يانى ميهرابان و درندەى جياکەوە يانى يەكێك لەمانە بە يان برۆ يان لێرە بمێنەوە يانى هەردووكيان بە لێرە بەو هەم برۆ..
بیدەنگی بشكێنە يان بێدەنگبە يان زۆرشتبلێ بۆ نمونە هاوار بكە جنيوم بێ بفرۆشة تا هێزت هەیە لە ميهرابانيت بم كوشە يانى بە جۆرێک درندەبە من تەواو عيشقت بم يان رقم لیت بێ يانى زۆرشتبم ..
بۆ نمونە بەبم بەژنێکی تەواو شێت و شەيداى تۆبم يانى ببم بەدايكى كورەکەی تۆ
...ئەلێم كاتێک وتم ئا منيش عيشقى تۆم وام بەخەيال نەهات رۆژێک دةست بەرزبکەمەوە بلێم دابەزين هەیە يانى تۆ هەلەی ئەگەر وا بیربکەیتەوە من وا بيرم كردبێتەوە ....
بێم خۆشە بێبکەنی بێم خۆشة بەدەم (باء ) و ( باران )گۆرانی بلێت يانى زۆرشت هەیە بيكەی بۆ نمونە رقت لێم بیت يانى بەخەيالت نەیت خؤشت نەوێم ...
ئەلێم كاتێک جەنگەوەر ئەجیت بۆ جەنگ نابێت بير لە كوشتن نەکاتەوە نا ئەبێت تا مةرگی خۆی دێت ئەبیت بجەنگێت و شەر لە بێناو مانەوە بکا دەی منيش وەك دوژمنەکانتم تا وادەی تۆ دێت ئەبیت من بكوژی منيش وائەکەم ...
ئەلێم زۆر شت هەیە من بیتبلێم يانى ناترسم لةوتنى نا ئەتوانم بێتبلیم و پر پر بە ئينجانەی گەروم هاواربكەم و بیت بلێم ..
یانی زۆر گرینگ نيە خەلك بەم هەستەم بزانن نا بەس غيرە لەخۆم ئەکەم یانی رقم لەخۆمە
بۆ هيندە تۆ ى خؤش ئةوێت يانى بۆ هيندە عيشقى تۆم يانى بۆ بەم رادەیە ناتوانم لەم جەنگی عيشقەی تۆ باشەکشە بکام یانی نازانم بۆ هیندە سەرشێتانە بيرلەتۆ ئەکەمەوە
يانى دووبارةە ئەلێم عيشقى تۆم ..!!!
‫#‏چنار‬

by chnarahmad via یانەی کوردکلیك
شكرا لك ولمرورك